Npf-otbasy.kz онлайн-платформасындағы өтініш не себепті жойылады? Бұл туралы "Отбасы банк" баспасөз қызметіндегілер түсіндірді.

"Достар, егер enpf-otbasy.kz онлайн-платформасындағы сіздердің өтінімдеріңіз жойылса немесе жүйе соманы дөңгелектуіңізді сұраса, онда бұл бірнеше себептерге байланысты болуы мүмкін:

1. Егер қажет сома "0" деп көрсетілсе, онда сіздің өтініміңіз жойылады;

2. Егер қаражат сомасы қосымша белгілермен көрсетілсе. Мысалы, "1.000.000" немесе "1000000,00" түріндегі сомаларды жүйе қабылдамай, дөңгелектеуді сұрайды. Яғни соманы қосымша белгілерсіз "1000000" немесе "1234567" түрінде көрсету керек;

3. Егер сіз бәрін дұрыс енгізген болсаңыз, жүйені жаңарту немесе қайта кіру керек" деп жазылған банктің instagram парақшасында.

Баспасөз қызметінің хабарлауынша, онлайн платформада жұмыс жасау үшін қолданыстағы ЭЦҚ және nclayer сертификаты қажет. Сертификаттарды Pki.gov.kz сайтынан жүктеп алса болады.

Сондай-ақ банк хабарламасында зейнетақы жинақтарын алу бойынша барлық шаралар тек компьютерден немесе ноутбуктен тәулік бойы қолжетімді болатыны ескертілді.

 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 

Публикация от Отбасы Банк (@otbasy_bank_kz)

"Қамшы" сілтейді

Қате тапсаңыз, қажетті бөлікті таңдап ctrl+enter басыңыз.

Баннер

Пікір қалдыру

пікір