Фото: Ашық дереккөз
Голливуд актері Алек Болдуин Нью-Мексикода түсірілім кезінде кинематографты атып өлтірді. Бұл жағдай қалай болуы мүмкін?
Осы тақырып төңірегінде Германияның жетекші басылымы DW неміс қару-жарақ шебері және сауытшы Оливер Юрген Рашпен түсірілім алаңындағы қару қауіпсіздігі туралы сөйлесті. Қамшы тілшісі сұхбатты аударып, назарларыңызға ұсынады.
Оливер Юрген Расч киноиндустриямен жақсы таныс. Неміс қару-жарақ шебері, пиротехник. Ол теледидар, кино және коммерциялық өнімдер үшін қарулар мен пиротехникалық заттарды жалға беретін компанияны басқарады.
Сарапшы атыс қаруын пайдалану ережелері және оның киноиндустрияда қолданылуы туралы айтып берді.
– Алек Болдуин кинематографты тапаншамен атып, режиссерді жаралады. Апат туралы естігенде ойыңызға не келді?
– Мен өзімнен бірінші сұрағаным, түсірілім алаңында нағыз оқ-дәрілер болды ма? Егер біреу екі рет атса, нәтижесінде адамдар екі рет оққа ұшса, онда бұл нағыз оқ-дәрілер болса керек. Бұдан бұрын да түсірілім алаңында өліммен аяқталған апат болды; Брэндон Ли өлімінің ісі аяқсыз қалды, техникалық ақаулық, мылтықтағы бірдеңе үзіліп қалды деген болжаммен аяқтады. Бірақ Болдуин тапаншамен екі рет ата алды, бұл жойқын әсерге ие болды.
– Сіз сонда ол жерде бірдеңе болды деп тұрсыз ба?
– Мен Америкада түсірілім алаңында шын оқ-дәрілердің болуы мүмкін екенін елестете алмаймын. Германияда шын картридждер қолданылмайды.
– Бұл қылмыс триллерінің сценарийіне ұқсайды, мүмкін біреу бос орындарды жасырын оқ-дәріге ауыстырып жіберген шығар ...
– Мүмкін, картридж тиісінше өзгертілмеген шығар. Германияда осындай көріністерді түсіргенде патрон ашылып, ұнтақ шығарылады. Масаны басқан кезде жануды бастайтын праймер де атуға әзірленген. Мүмкін, тірек тапанша бір жерде, мүмкін қоймада ауыстырылған болуы мүмкін. Және әрине, біреу мылтықтың ішіндегі шын оқ-дәріні заңсыз алып келген болуы мүмкін. Мәселе мынада: қаруды бастан аяқ бақылайтын бір адам болмады ма?
– Кинотеатрдағы қаруға кім жауапты?
– Германияда бұл нағыз қару болса, қаруды әкелетін адам кәсіби маман болуы керек. Оның қару-жарақ сатуға немесе өндіруге лицензиясы болуы керек, әйтпесе атыс қаруын коммерциялық өңдеуге рұқсат етілмейді. Аңшыларға, спорттық атқыштарға және полиция қызметкерлеріне қаруды жеке бақылауына рұқсат етіледі. Өкінішке қарай, болмауы керек адамдар түсірілім алаңында жиі кездеседі.
Қару деген адамдарды қызықтырады; адамдар оған қарағысы келеді. Сондықтан мұндай нәрсені тастап қоюға, бір жерге қалдыруға болмайды. Мылтықты осында әкелсем де, ол қазірдің өзінде құлыптаулы.
– Сіздің айтуыңызша, қару шеберімен жұмыс істеген дұрыс, ал, олар не істеп жатқанын қалай білеміз?
– Иә, қару-жарақты басқаратын шебердің болғаны дұрыс.
– Егер сіз АҚШ-тың бас қару-жарақшысы болсаңыз, болашақта мұндай жағдайдың алдын қалай алар едіңіз?
– Мен рұқсат етілетін және етілмейтін стандарттар қоятын едім. Мен қару-жарақ әкелетін адамдардың барлық қажетті біліктілікке ие болуын қамтамасыз етер едім. Түсірілімде шын оқ-дәрілер мүлдем болмайды.
– Сіздің ойыңызша, қазір фильмдер үшін қару-жараққа сұраныс арта ма?
– Сұраныс қазірдің өзінде өсті, бұл жақсы нәрсе. Мен Германияда жақын арада осындай біліксіз жағдайлар жоғалады деп үміттенемін. Мен мұнда (Германияда) адам өліміне әкелетін апаттардың әлі болмағанына таң қаламын.
Қате тапсаңыз, қажетті бөлікті таңдап ctrl+enter басыңыз.
Ұсынылғандар
Пікір қалдыру
пікір