• USD 468.56

  • EUR 497.56

  • RUB 7.3

  • CNY 67.18

03 Желтоқсан, 01:31:53
Алматы
+7°

Қазіргі жаңа технологиялар заманы болғандықтан балалар арасында да түрлі контенттер жиі пайдаланылады. Балалардың қандай контент пайдаланатыны олардың дамуына тікелей әсер етеді. Сол себепті балалар арасында қандай трендтер сәнге ие екенін, қандай пайдаланатынын зерттеп көрдік.  Әсіресе мектеп жасына дейінгі балалар үшін дамытушы мазмұнды қандай трендтер анықтайды. 

Сонымен қатар, цифрлық технологиялар сапалы білім беруді қол жетімді етеді — барлық ата-аналардың баланы мамандандырылған балабақшаларға, үйірмелерге немесе Даму мектептеріне беруге мүмкіндігі жоқ. Балаларға арналған дамытушы мазмұнның негізгі трендтері

Оқыту стандарттарына сәйкестігі

Америкалық психологтар мен педиатрлар тобы өздерін дамытушы ретінде көрсететін жүз танымал балалар қосымшасын жан-жақты қарастырды және олардың 58% -. Білім беру функциясы жоқ деген қорытындыға келді. Он жыл бұрын, мұндай қызметтер нарығы өте қарапайым болған кезде, оларға ерекше талаптар қойылмады. Бүгінгі таңда ата ― аналар балаларға тек көңіл көтеруді ғана емес, ойындардың шынымен бір нәрсені үйретуі маңызды. Пайдаланушылардың назарын аудару үшін күресте әзірлеушілер ресурстарды, ойындар мен қосымшаларды құруға педагогтарды, психологтарды, әдіскерлерді және білім беру саласындағы басқа сарапшыларды көбірек тартады.

Ең танымал мысалдардың бірі-Стэнфорд сарапшыларымен бірлесіп жасалған Khan Academy kids қосымшасы. Ол баланың жалпы дағдыларын, соның ішінде оқу мен санауды дамытуға, сондай-ақ шығармашылық қабілеттер мен әлеуметтік-эмоционалды құзыреттіліктерді қалыптастыруға арналған. Бағдарлама АҚШ-та қабылданған білім беру стандарттарына толық сәйкес келеді (Head Start Early Learning Outcomes Framework, Common Core Standards).

Жеке даму дағдыларға назар аударыңыз

Стэнфорд және Гарвард университеттерінің зерттеу нәтижелері бойынша адамның кәсіптегі жетістігі 85% жұмсақ және тек 15% қатты беткейлермен анықталады. Тіпті жасанды интеллект, оны кеңінен енгізгеніне қарамастан, жақын арада дамыған икемді дағдылары бар маманмен бәсекеге түсе алмайды — ешбір машина әлі де адамдарды топқа біріктіріп, бастама көтере алмайды. Сондықтан, ата - аналар балаларда тек қиын (мысалы, санау және жазу қабілеті) ғана емес, сонымен қатар жұмсақ дағдыларды-шығармашылық, қарым — қатынас, ойлау икемділігі және баланың қазіргі қоғамда табысты болуына көмектесетін басқа да құзыреттіліктерді дамытуға тырысады.

Сонымен қатар, мектепке дейінгі білім беру сегментінде баланың оқуы мен күнделікті өмірі үшін маңызды бағдарламалық жасақтаманы қалыптастыруға көмектесетін ойын түрінде қосымшалар бар. Мысалы, "Анимопус" қосымшасында мектеп жасына дейінгі балалар мультфильмдерге кейіпкерлер жасау және анимация әлемімен танысу арқылы шығармашылық ойлауды дамытады. Ал Sago mini — де олар басқатырғыштарды шешу және әртүрлі тапсырмаларды орындау арқылы жауапкершілікті, ұқыптылықты және егжей-тегжейге назар аударуды үйренеді-мұнда балалар жануарларға қамқорлық жасай алады, тіпті пиццерияда аспаз ретінде өздерін сынап көре алады.

Функционалдық сауаттылық

Бұл тұжырымдама баланың өмірлік мәселелерді шешу үшін алған дағдылары мен дағдыларын қолдану қабілетін білдіреді. Математикадан дерексіз тапсырманы шешу бір бөлек, ал бір айға бюджетті есептеу немесе пайымдаудағы логикалық қатені байқау мүлдем басқа. Сонымен қатар, функционалды сауаттылықты қалыптастыру мектепке дейін де маңызды, сондықтан бала оқу процесіне де, құрдастарымен қарым-қатынасқа да белсенді қатыса алады.

Функционалды сауатты баланы тәрбиелеуде кішкентай пайдаланушыларды шындыққа жақын жағдайларға батыратын қосымшалар көмектеседі. Мысалы, "үш мысық. Білім беру ойындары " бала іс жүзінде қолдануды Үйренетін шығармашылық, танымдық және мета — пәндік дағдыларды қызықты түрде айдайды-сүйікті мультфильм кейіпкерлерімен бірге ол сурет салады, тамақ дайындайды, велосипедпен жүреді, көкөніс бақшасында жұмыс істейді және жарыстарға қатысады.

Бағдарламалау – негізгі дағды

Бағдарламалау бірінші жыл емес, екінші сауаттылық деп аталады. АҚШ-тың еңбек статистикасы бюросының мәліметі бойынша, 2029 жылға дейін кодингпен байланысты кәсіптердің көлемі 8% - ға өседі, ал оларға иелік ететін адамдардың орташа жалақысы IT саласына қатысы жоқ мамандарға қарағанда екі есе жоғары болады. Стереотиптерге қарамастан, кез-келген адам бағдарламалауды игере алады, ал қазіргі ата-аналар кішкентай кезінен бастап балаға осы дағдыны алуға көмектесуге тырысады.

Жақында балаларға арналған көптеген қосымшалар пайда болды, олар логиканы, сыни және алгоритмдік ойлауды дамытуға, бағдарламалаудың негізгі принциптерін түсінуге, тіпті кодтауды үйренуге көмектеседі. Мысалы, әлі оқи алмайтын мектеп жасына дейінгі балалар үшін мәтінсіз жұмысқа бағытталған "Пиктомир"қосымшасы бар. Оның көмегімен балалар визуалды кодтауды игере алады — бұл әр текше КОМПЬЮТЕРГЕ арналған команда болатын текше ойынына ұқсас процесс. Ал жетіден он жасқа дейінгі балалар үшін Яндекс оқулығында тапсырмалар бар, онда жеткізуші Робот Ровер Робпен бірге жас пайдаланушылар бағдарламалаудың алғашқы қадамдарын жасайды.

Қауіпсіз орта

Шетелдік психологтардың зерттеуінше, әрбір төртінші бала интернетте кем дегенде бір рет өзін ыңғайсыз сезінетін, ренжітетін немесе оны көрмегені жақсы деп ойлайтын нәрсеге тап болды. Зиянды бағдарламалар, кибербуллинг, қалаусыз мазмұн, алаяқтық — бүгінгі таңда цифрлық кеңістікте көптеген қауіптер бар, сондықтан әзірлеушілер жас пайдаланушыларды қорғау әдістерін жасауға қолайлы үлес қосуда.

Мысалы, "Плюс балалар" сияқты экожүйелік шешімдер жасаңыз — мұнда барлық мазмұн кішкентай пайдаланушының жасына және қалауына сәйкес таңдалады, ал дамытушы қосымшаларда баннерлік жарнамалар жоқ, олар алаңдатады және пайдалы әрекеттерге назар аударуға мүмкіндік бермейді, бірақ баланың гаджеттерде өткізген уақытын бақылауға арналған таймерлер бар.

"Қамшы" сілтейді

Қате тапсаңыз, қажетті бөлікті таңдап ctrl+enter басыңыз.

Пікір қалдыру

пікір