Еліміздегі білім беру жүйесіндегі жаңа талаптар

/image/2024/12/06/crop-67_4_396x527_crop-6_7_417x624_5df1c36f80c41657565491.jpg

 Білім берудің деңгейі мен сапасына жаңа талаптар қойылып отыр. Әлемде соңғы жылдары білім беру саласындағы жүргізіліп жатқан реформалар еліміздегі білім беру сапасының әлемдік деңгейге сәйкес келуін қамтамасыз ету болып тұр. Сапалы білім беру – оқыту мен тәрбиелеудің үздіксіз үдерісі. Қазіргі кезде, білім берудегі мақсат жан-жақты білімді, өмір сүруге бейім өзіндік ой- талғамы бар, адамгершілігі жоғары, қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру.Оқытуда тек қана тыңдаушы, орындаушы болып келсе, ал қазіргі оқушы өздігінен білім іздейтін жеке тұлға екендігіне ерекше мән беруіміз керек.Бүгінгі білім беруде білімділік, іскерлік, шығармашылық әдістерге баулудың жолдарын іздестіре отырып, оқытушы мен тындаушы арасында рухани және сезім бірлестігін айқындайды.Яғни, оған жететін жаңа педагогикалық технологияларда баршылық екені сөзсіз.,Еліміздегі білім беру жүйесі жанғыруда. Білім беру бағдарламалары түрлі деңгейде және бір бағыттағы білім беру стандарттары жүйесінің, оларды әртүрлі ұйымдастыру құқықтық формадағы, типтегі және түрдегі білім беру мекемелерінде іске асырушы тармақтардың, сонымен бірге білім берудегі жүйенің жиыны.Ұстаз- өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім, ал оқуды, ізденуді тоқтатқанмен оның мұғалімдігі де жойылады.К.Д.Ушинский.Бiлiм беру жүйесi қоғамның әлеуметтiк – экономикалық дамуында жетекшi роль атқарады, сондай – ақ оны әрi қарай айқындай түседi. Ал бiлiмнiң қалыптасып, дамуының жалпы шарттары философияның негiзгi мәселесi – рухтың материяға, сананың болмысқа қатынасы тұрғысынан зерттелетiн iлiм таным теориясы деп аталады. Таным теориясының басқа ғылыми теориялардан түбiрлi айырмашылығы – ол бiлiмнiң қалыптасуы мен негiзделуiнiң жалпы ұстанымдарын, объективтiк қатынастарды қалыптастырады, педагог ғалым К.Д.Ушинский айтқандай, қазіргі заман талабына сай, әр оқытушы, өз білімін жетілдіріп, ескі бірсарынды сабақтардан гөрі, жаңа талапқа сай инновациялық технологияларды өз сабақтарында күнделікті пайдаланса жақсы болады. https://farabi.university/

КазҰУ- дың 90 -жылдығына орай оқу үрдісіне жаңаша талаптар мен міндеттер қойылып, білім беру жүйесі жанғырып дамуда. Қазақстан Республикасы «Білім туралы» Заңының 8-бабында «Білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі – оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу» деп жолдауда айтқандай: «Болашақта өркениетті дамыған елдердің қатарына ену үшін заман талабына сай білім қажет. Қазақстанды дамыған елдеодің қатарына жеткізетін, терезесін тең ететін – білім». Сондықтан, қазіргі даму кезеңі білім беру жүйесінің алдында оқыту үрдісінің технологияландыру мәселесін қойып отыр. Оқытудың әртүрлі технологиялары сарапталып, жаңашыл педагогтардың іс – тәжірибесі зерттеліп, білім ордаларына енуде,ағайын.                                                                      Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті  Жоғары оқу орнына дейінгі білім беру Жоғары оқу орнына дейінгі оқытушылары:

                                                                      Бегалиева А.К.                       С.Т.Буланова

 

 

 

 

Пікір қалдыру

Қатысты Мақалалар