Мәжіліс депутаты Самат Мұсабаев көпшіліктің көкейінде жүрген отандық әуе компаниялардың сағаттап кешігу мәселесін жүйелі түрде көтеріп келеді. Былтыр Мәжілісте "Көлік туралы" заңталқыланғанда, оған "Тасымалдаушы тарап ұшақ, пойыз, автобус құралдарын кешіктірген әр сағатқа билет құнының 3% өтемақы ретінде қайтаруы тиіс" деген түзетуді Самат Мұсабаев пен Еділ Жаңбыршин ұсынған болатын.
Депутаттың айтуынша, ұшақ, пойыз немесе автобус бір сағат кешіксе 3%, екі сағатқа 6%, осылайша қосыла береді. Тіпті, бұлай жалғаса берсе жолаушы билет құнын толық қайтарып алуына да мүмкіндік бар.
Заңға тиісті түзетуді енгізіп, ұшақпен кешігіп ұшып, өзі тәжірибеден өткен депутат Самат Мұсабаев компанияның ресми сайтына кіріп, шағым қалдыру үш қадамдық жұмыс екенін айтады. Үш сағаттан астам уақыт үшін билет құнының 10% сомасын қайтарып алған депутат бәрін ретімен түсіндірген.
1) Компанияның ресми сайтына кіресіз. Тікелейсілтеме: help.airastana.com. Осы жерге толық аты-жөніңізді, билет нөмірін, рейс нөмірі, ұшу уақытықаншаға кешіккені және электрон поштаңыздыжазасыз. Яғни, шағым қалдырасыз.
2) support@help.airastana.com - тұтынушылардың қолдау бөлімінен жауап келеді, "Сіздің шағымыңыз тіркелді" деген жауап боладыжәне қосымша анкета жолданады. Осы анкетадағысұрақтарға жауап бересіз. Аты-жөніңіз бен ақшанықайтару үшін есепшот нөміріңізді жазасыз.
3) "Өтінішіңіз бойынша талап еткен өтемақысомасы сіздің шотыңызға жіберілді" дегенхабарлама келеді. Осылайша, Сіз Мәжілісқабылдаған заңның игілігін көресіз!
Дегенмен, Самат Мұсабаевтың пікірінше, бір рейспен 180 жолаушы келетін болса, солардыңарасынан компанияға шағым түсіріп, өтемақыталап ететіндер аз.
Пікір қалдыру