42500 теңге мөлшеріндегі әлеуметтік төлем қалай рәсімделеді? (Нұсқаулық)

/image/2020/03/30/crop-8_6_319x600_77.jpg

«Ұлттық ақпараттық технологиялар» акционерлік қоғамы «электрондық үкімет» порталында жаңа көрсетілетін қызметтер мен сервистердің іске қосылуы туралы хабарлады. Енді азаматтар «электрондық үкімет» порталы арқылы төтенше жағдай кезеңіне міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесінің қатысушыларына әлеуметтік төлемақы алуға, сондай-ақ жұмыссыз азаматты тіркеуге өтініш бере алады. Әлеуметтік төлем алу бойынша нұсқаулық төмендегідей.

Төтенше жағдайға байланысты 42 500 теңге көлемінде төлемді қалай алуға болады?

Егер сіз жұмыс беруші болсаңыз және сіздің қызметкерлеріңіз демалысқа жіберілсе, сіз қызметкерлерге төлем жасау үшін өтініш беруіңіз керек:

  • Egov.kz порталына электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдана отырып кіріңіз;

Оң жақ жоғары бұрышта өз атыңызды және қалқымалы мәзірді нұқыңыз, «Электрондық қоңыраулар» тармағын таңдаңыз;

  • «Онлайн қызметке тапсырыс беру» түймесін басыңыз;
  • Ашылған терезеде «Жасау» түймесін басыңыз;
  • атау өрісінде «Төтенше жағдай кезінде міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесінің қатысушыларына әлеуметтік жәрдемақы тағайындау» тармағын таңдаңыз;
  • Ашылған терезеде «Жасау» түймесін басыңыз;
  • Мемлекеттік атау өрісінде «Төтенше жағдай кезінде міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесінің қатысушыларына әлеуметтік жәрдемақы тағайындау» тармағын таңдаңыз;
  • Барлық қажетті жолдарды толтырыңыз. «Мазмұны» жолында «төтенше жағдайлар кезінде міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесінің қатысушыларына әлеуметтік төлемдер тағайындау» дегенді көрсетесіз;
  • «Аймақ» өрісінен өз аймағыңызды таңдаңыз;
  • «Алушы» өрісінде сіздің аймағыңыздағы жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бойынша тиісті органды таңдаңыз;
  • Мәлімдеменің электронды нұсқасын тіркеңіз;
  • Қызметкерлер тізімінің электрондық нұсқасын тіркеңіз;
  • ЭЦҚ қою арқылы өтініш жіберіңіз.

Жауап 3 жұмыс күні ішінде egov.kz порталындағы жеке кабинетке келеді.

Егер сіз еңбек демалысына жіберілген қызметкер болсаңыз:

  • Egov.kz порталына электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдана отырып кіріңіз;
  • Оң жақ жоғары бұрышта өз атыңызды және қалқымалы мәзірді нұқыңыз,
  • «Электрондық қоңыраулар» тармағын таңдаңыз;
  • «Онлайн қызметке тапсырыс беру» түймесін басыңыз;
  • Ашылған терезеде «Жасау» түймесін басыңыз;
  • Барлық жолдарды толтырыңыз;
  • «Мемлекеттік қызметтің атауы» жолында «Төтенше жағдайлар кезінде міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесіне қатысушыларға әлеуметтік төлем тағайындау» тармағын таңдаңыз;
  • «Мазмұны» деген жолда «төтенше жағдайлар кезінде міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесінің қатысушыларына әлеуметтік төлемдер тағайындау» деп көрсетіледі;
  • «Аймақ» өрісінен өз аймағыңызды таңдаңыз;
  • «Алушы» өрісінде сіздің аймағыңыздағы жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бойынша тиісті органды таңдаңыз;
  • Мәлімдеменің электронды нұсқасын тіркеңіз;
  • Өзіңізді көрсететін тізімнің электронды нұсқасын тіркеңіз;
  • ЭЦҚ қою арқылы өтініш жіберіңіз.

Жауап 3 жұмыс күні ішінде egov.kz сайтындағы жеке кабинетке келеді.

Егер сіз өзіңіз үшін әлеуметтік немесе зейнетақы жарналарын төлейтін қызметкер болсаңыыз (жеке кәсіпкерлер, жеке тәжірибе, қызмет көрсету (ESP төлеушілері), азаматтық-құқықтық келісімшарттар бойынша қызметтер көрсету):

  • Egov.kz порталына электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдана отырып кіріңіз;
  • Оң жақ жоғары бұрышта өз атыңызды және қалқымалы мәзірді нұқыңыз, «Электрондық қоңыраулар» тармағын таңдаңыз;
  • «Онлайн қызметке тапсырыс беру» түймесін басыңыз;
  • Ашылған терезеде «Жасау» түймесін басыңыз;
  • Барлық жолдарды толтырыңыз;
  • «Мемлекеттік қызметтің атауы» жолында «Төтенше жағдайлар кезінде міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесіне қатысушыларға әлеуметтік төлем тағайындау» тармағын таңдаңыз;
  • «Мазмұны» деген жолда «төтенше жағдайлар кезінде міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесінің қатысушыларына әлеуметтік төлемдер тағайындау» көрсетіледі;
  • «Аймақ» өрісінен өз аймағыңызды таңдаңыз;
  • «Алушы» өрісінде сіздің аймағыңыздағы жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бойынша тиісті органды таңдаңыз;
  • «Мазмұны» жолағында «Міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесіне қатысушыларға төтенше жағдай кезінде әлеуметтік жәрдемақылар тағайындау» жолын көрсетіңіз;
  • Мәлімдеменің электронды нұсқасын тіркеңіз;
  • Өзіңізді көрсететін тізімнің электрондық нұсқасын тіркеңіз
  • ЭЦҚ қою арқылы өтініш жіберіңіз.

Жауап 3 жұмыс күні ішінде egov.kz сайтындағы жеке кабинетке келеді.

Егер сіз өзіңіз үшін ешқандай шегерімдер жасамай жұмыс жасасаңыз (мысалы, таксист, күтуші және т.б.)

  • Бірыңғай жиынтық төлем төлеңіз (қалада 2 651 теңге, ауылдық жерде 1 325,5 теңге). Мұны «Қазақстан Халық Банкі», «Fortebank», «Сбербанк», «ЖусанБанк», «Банк центр несие», «Kaspi bank» банктерінің ұялы қосымшаларында, сондай-ақ банктік филиалдарда және «Қазпошта» арқылы, сондай-ақ SMS арқылы жасауға болады.
  • Egov.kz порталына электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдана отырып кіріңіз;
  • Оң жақ жоғары бұрышта өз атыңызды және қалқымалы мәзірді нұқыңыз,
  • «Электрондық қоңыраулар» тармағын таңдаңыз;
  • «Онлайн қызметке тапсырыс беру» түймесін басыңыз;

Ашылған терезеде «Жасау» түймесін басыңыз;

  • Барлық жолдарды толтырыңыз;
  • «Мемлекеттік қызметтің атауы» жолында «Төтенше жағдайлар кезінде міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесіне қатысушыларға әлеуметтік төлем тағайындау» тармағын таңдаңыз;
  • «Мазмұны» жолында «төтенше жағдайлар кезінде міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесінің қатысушыларына әлеуметтік төлемдер тағайындау» деп көрсетіледі;
  • «Аймақ» өрісінен өз аймағыңызды таңдаңыз;
  • «Алушы» өрісінде сіздің аймағыңыздағы жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бойынша тиісті органды таңдаңыз;
  • «Мазмұны» жолағында «Төтенше жағдай үшін міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесінің қатысушыларына әлеуметтік төлемдер тағайындау» жолын көрсетіңіз;
  • Мәлімдеменің электронды нұсқасын тіркеңіз;
  • Өзіңізді көрсететін тізімнің электронды нұсқасын тіркеңіз;
  • ЭЦҚ қою арқылы өтініш жіберіңіз.

Жауап 3 күн ішінде egov.kz сайтындағы жеке кабинетке келеді.

Егер сіз жұмысыңыздан айырылсаңыз (жұмыстан босатылса), Еңбек министрлігі жұмыс табуға көмектесуге дайын. Егер сіз жұмыс таба алмасаңыз, сізге жұмысынан айрылғаны үшін әлеуметтік төлем тағайындалуы мүмкін.

Ол үшін сізге қажет:

  • Egov.kz порталына электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдана отырып кіріңіз;

Жұмыспен қамту және жұмыспен қамту бөлімінде «жұмыс іздеушілерді тіркеу» қызметін таңдаңыз;

  • «Онлайн қызметке тапсырыс беру» түймесін басыңыз;
  • Барлық жолдарды толтырыңыз және ЭЦҚ қол қою арқылы өтінімді жіберіңіз.
  • 10 күн ішінде сіз жұмыс іздеуге тырысуыңыз керек. Мұны enbek.kz сайтынан жасай аласыз. Жұмыспен қамту орталығы бос жұмыс орындарын ұсынады.
  • Егер осы уақыт ішінде жұмыс табылмаса, азамат қашықтан жұмыссыз мәртебесін алады (қажет болған жағдайда жұмыспен қамту орталығының қызметкері қосымша ақпарат алу үшін сізбен байланысады).
  • Төлем автоматты түрде тағайындалады және жалақының 40% құрайды.

Пікір қалдыру

Қатысты Мақалалар